Thursday, April 24, 2008

ခ်င္းမေလး ၏ ငယ္ဘ၀မ်ား

ထင္းရွဴး-ခ်ယ္ရီ-ေတာင္ဇလပ္ ေတြပြင္႕တဲ႕ ခ်င္းေတာင္ မွာ ကၽြန္မကိုေမြးဖြားခဲ႕တာေပါ႕
ငယ္ဘ၀ေတြကို ျပန္ေတြးတိုင္း-ျပန္ေရးတိုင္း ရင္ခုန္မိတယ္ ရွင္---
ဘာလို႕လည္း ဆိုေတာ႕ ငယ္ငယ္တုန္းက ကၽြန္မေလ ျမန္မာစာ ေရးတတ္ဖို႕မေျပာနဲ႕ ျမန္မာစကားကိုမေျပာတတ္ပါဘူး----ခ်င္းရိုးရာ ဘာသာစကားကိုပဲေျပာႀကတာကိုး---

က်န္ေသးတယ္ရွင္႕ ကၽြန္မကငယ္ငယ္တုန္းက ေယာက်ာၤေလးလိုပဲ ေယာက်ာၤေလးေတြနဲ႕ေဆာ႕တယ္
သစ္ပင္တက္တယ္--ေရကူးတယ္-----
ကၽြန္မအကို ဆို ကၽြန္မေလာက္ေတာင္ သတၱိမေကာင္းဘူး ၊ သူက သစ္ပင္မတက္ရဲဘူး--ကၽြန္မကိုပဲသစ္ပင္တက္ခိုင္းတယ္---
ကၽြန္မကလည္း ဘယ္ေလာက္ျမင္႕ျမင္႕တက္တာပဲ--မေႀကာက္တတ္ဖူး---

ကၽြန္မေလ ဗားတံတားေအာက္က မဏိပူရျမစ္ မွာလည္း ေရကူးဖူးတယ္
အႏၵိယ နယ္စပ္က ရစ္ေရကန္မွာလညး္ ေရကူးဖူးတယ္

ကၽြန္္မငယ္ငယ္က ေတာ္ေတာ္ ကို ရန္ျဖစ္တတ္တာ
ေက်ာင္းမွာဆို ခံုေပၚ ခဏခဏ တက္ျပီး မတ္တပ္ရပ္ရတယ္
ေယာက်ာၤေလးေတြနဲ႕ ကို လက္တီး ယွဥ္ထုိးတာေနာ္
ကၽြန္မက အတန္းထဲမွာေတာ႕ဗိုလ္ပဲ---------------------

ဒါေပမဲ႕ ေက်ာင္းစာမွာ လည္း အျမဲ ပထမ ရတယ္
ေကာင္းတဲ႕ဘက္မွာ လည္း ဗိုလ္ပဲ ------ရွင္႕

No comments: