Thursday, April 24, 2008

ခ်င္းမေလး ရဲ႕ငယ္ဘ၀မ်ား ၂

ကၽြန္မေလ ခ်င္ျပည္နယ္မွာပဲ ရိုးသားစြာ ေနထိုင္ရင္း----
ေလးတန္း ေရာက္ေတာ႕ အႏၵိယ မွာ ေက်ာင္းသြားတက္ရတယ္
အဲ႕ဒီမွာ ကၽြန္မ အဂၤလိပ္ စကား ေတာ္ေတာ္ေျပာနိုင္လာတယ္

မွတ္မွတ္ရရ ကၽြန္မ အႏၵိယ မွာ ေက်ာင္းတက္ေတာ႕ ကၽြန္မတို႕က လူေကာင္းေတြႀကီးေနတယ္
က်န္တဲ႕ေက်ာင္းသားေတြက ကေလးေလးေတြျဖစ္ေနတယ္
တကယ္ေတာ႕ ကၽြန္မတို႕က ခ်င္းေတာာင္မွာ ေလးတန္းေရာက္ျပီ--ဟိုမွာ သူငယ္တန္းက စျပီး သင္ေနရတာေလ----
ကၽြန္မ အေမက ကၽြန္မတို႕ေမာင္နွမ ကိုပညာေရးေတာ္ေတာ္ဦးစားေပးတယ္
ပညာတတ္ေတြျဖစ္ေစခ်င္တယ္

ေနာက္ပိုင္းေတာ႕ ခ်င္းေတာင္မွာပဲ အလယ္တန္းေအာင္သည္ထိ ေက်ာင္းေနျဖစ္ပါတယ္--
ကၽြန္မႀကြားတာမဟုတ္ပါဘူး
ငယ္ငယ္က ကၽြန္မအကိုက ကၽြန္မေလာက္မေတာ္ဘူး---
မေတာ္တာထက္ ေယာက်ာၤးေလးဆိုေတာ႕အေနေအးတာလညး္ ပါမွာေပါ႕
ကၽြန္မကေတာ႕သြက္တယ္--
ကၽြန္မအကို ကို ကၽြန္မက ဂီတာတီးစသင္ေပးရတယ္ဆိုရင္ယံုႀကမလား
တကယ္ပါ ကၽြန္မ က အရင္စတီးတတ္တယ္
အကိုက မတီတတ္ေသးလို႕ ကၽြန္မက သင္ေပးခဲ႕ရဖူးပါတယ္
ခုေတာ႕လည္း သူက အမ်ားႀကီးသာသြားပါျပီ
ကၽြန္မခ်င္းျပည္နယ္မွာပဲ အလယ္တန္းေအာင္ခဲ႕တယ္-----------------------------------

No comments: