Thursday, April 24, 2008

ခ်င္းမေလး ရဲ႕ငယ္ဘ၀မ်ား ၃

ကၽြန္မ အလယ္တန္း( ၈ ) တန္း ေအာင္ေတာ႕ ရန္ကုန္ ကိုေရာက္လာခဲ႕ရတယ္
ကိုးတန္း ေပါ႕
အေဒၚအိမ္က ေန ေက်ာင္းတက္ခဲ႕ရတယ္ေလ
အကိုနဲ႕ ကၽြန္မ နွစ္ေယာက္တည္းပါ --အေမ က ခ်င္းေတာင္မွာပဲ ေနခဲ႕တယ္
ခ်င္းေတာင္မွာ အလုပ္လုပ္ျပီး ကၽြန္မတို႕ေက်ာင္းစရိတ္ ကိုပို႕ေပးခဲ႕တယ္

အဲ႕ဒီတုန္းက ကၽြန္မ ျမန္မာစကားမေျပာတတ္ေသးပါဘူး--
တကယ္ပါ လံုး၀မေျပာတတ္တာပါ

ျမန္မာေတြ ေျပာရင္ ျပံဳးျပီး ပဲႀကည္႕ေနရတာေပါ႕
ေနာက္ဆံုး ရီးစားစကားလိုက္ေျပာရင္လညး္ ျပံဳးျပီး ႀကည္႕ေနတာေလ---ျမန္မာစကားမွနားမလည္တာ---
ဒီလိုနဲ႕ ျမန္မာစကား တတ္လာပါတယ္
အခက္အခဲေတြေတာ႕အမ်ားႀကီးပဲ
ျမန္မာစကားေကာင္းေကာင္းမတတ္ေတာ႕ ကၽြန္မအျပဳအမူေတြကရိုင္းေနတတ္တယ္
ကၽြန္မ ကိုယ္တုိင္လည္းမသိဘူးေလ
တခ်ိဳ႕က အျမင္ကပ္ႀကတာေပါ႕
တခ်ိဳ႕ ကေတာ႕ ခင္ႀကပါတယ္
ဒီလိုနဲ႕ ပဲ ကိုးတန္းေအာင္ခဲ႕တယ္-----
ျမန္မာစကား ကို ခက္ခက္ခဲခဲ ေျပာရင္းနဲ႕ ဆယ္တန္း ေျဖခဲ႕ရတယ္
ကၽြန္မ က ဘာသာစကား ေလ႕လာမွဳ႕အားေကာင္းတယ္ပဲေျပာမလားမသိဘူး
ျဖစ္ေတာ႕ျဖစ္သြားပါတယ္
ဒီလိုနဲ႕ပဲ
ကၽြန္မ ဆယ္တန္းကို နွစ္ခ်င္းေပါက္ေအာင္ခဲ႕တယ္
ဂုဏ္ထူးေတာ႕မပါ ပါဘူး
၀မ္းနည္းစရာတစ္ခုက အကိုက မေအာင္ဘူး--အဲ႕ဒီနွစ္ကက်က်န္ရစ္ခဲ႕တယ္

No comments: